Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

OŚWIADCZENIE W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI

Urząd Miasta Redy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://reda.budzetobywatelski.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Na stronie internetowej znajdują się pliki do pobrania. Część z nich pochodzi z instytucji zewnętrznych (np. ministerstw, innych urzędów itp.). Może się zdarzyć, że nie wszystkie pliki będą w pełni dostępne, np. może w nich brakować nagłówków lub opisów alternatywnych do tabel i grafik.
Serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów Word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) - lub są skanami dokumentów. W miarę możliwości będziemy to poprawiać oraz dokładać starań, by nowe dokumenty były przygotowywane poprawnie.

Nadmierne koszty

Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.

Treści nieobjęte przepisami

Pliki wytworzone przez inne podmioty niż Urząd Miasta w Redzie i przekazane do publikacji w formie papierowej lub skanów nie są dostępne z uwagi na brak dostępu do danych źródłowych.
Treści archiwalne, niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Część plików została opublikowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Raport o stanie zapewnienia dostępności -----> Plik obowiązujący do 18 marca 2025r.

Raport o stanie zapewnienia dostępności -----> Plik obowiązujący od 19 marca 2025r

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Eliza Selega-Marciniak — mejlowo dostepnosc@reda.pl lub telefonicznie (58) 678 80 00.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, możliwe jest zgłoszenie odwołania wobec przedstawionych działań.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo: zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie. Żądanie musi zawierać: dane kontaktowe osoby zgłaszającej, wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie, wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej. Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia. Szczegółowa informacja o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Urząd Miasta w Redzie, ul. Gdańska 33, 84-240 Reda. Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Gdańskiej oraz od ul. Szkolnej (wejście główne). Przy wejściu od ulicy Szkolnej znajduje się podjazd dla wózków. Przed budynkiem wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Biuro Obsługi Interesanta znajduje się na lewo od wejścia głównego. W budynku znajduje się winda, która umożliwia dotarcie na wszystkie piętra osobom poruszającym się na wózku. Winda znajduje się po lewej stronie od Biura Obsługi Interesanta. Toaleta dla osób poruszających się na wózku znajduje się na parterze, kierując się od wejścia głównego na prawo, do końca korytarza. W urzędzie stosuje się oznakowania pomieszczeń tabliczkami informacyjnymi z napisami Braille'a. Dodatkowo w budynku zostały rozmieszczone tabliczki wskazujące lokalizację windy, co ułatwi interesantom poruszanie się po budynku.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Budynek Urzędu Miasta w Redzie został wyposażony w pętlę indukcyjną, która znajduje się w Biurze Obsługi Interesanta. Urządzenie przeznaczone jest do wspomagania osób niedosłyszących.